27 sierpnia 2014

TO JUŻ DWA LATKA

Ach jak ten czas szybko leci!
Dokładnie dwa lata temu założyłam bloga i umieściłam na nim pierwszego posta, który nie dotyczył właściwie niczego.


Co przez te dwa lata się wydarzyło?
Między innymi 6000 wyświetleń!!!

Pomimo tego, że piszę tak mało postów.
Miałam chwile, kiedy naprawdę byłam mało aktywna na blogu.
Ale nigdy nie myślałam o tym, żeby go zamknąć/zawiesić/usunąć.
Stwierdziłam jednak, że przyda się parę zmian.
Kurcze, już wiem co czują Youtuberzy, którzy od zawsze nagrywali minecrafta i nagle wrzucają na kanał inną grę ;_;
Tak. Znowu odbiegłam od tematu.
Chciałabym wyjść poza "Ulyssesa Moora". Lecz nie lękajcie się. Nadal będzie on głównym nurtem bloga.
Jednak, jeśli poszerzę zakres tematyczny, jest prawdopodobieństwo, że częściej będą posty.
Myślałam, żeby na przykład robić Pierwsze Wrażenie z innych książek, które czytam.

Mam nadzieję, że ta zmiana się Wam spodoba.
Zostawcie komentarz, co o tym sądzicie.

Trzymajcie się, cześć ;)

2 komentarze:

  1. Fajne by były te zmiany :) Gdybyś tak cały czas pisała o UM, to by ci się szybko tematy skończyły i blog stanąłby w miejscu. A tak, jak będziesz też o czym innym pisać, to po 2, 3 miesiącach materiał na kolejny Ulyssesowy post znowu ci się zbierze ;)
    PS Zrobisz podsumowanie ankiety o tych parach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na śmierć zapomniałam o tej ankiecie XD zaraz się za to biorę.

      Usuń