28 stycznia 2013

W poszukiwaniu Kilmore Cove II

Niestety, choć bardzo się starałam nie znalazłam raczej żadnych nowych informacji. Jestem w tym samym miejscu co ostatnio. Wprawdzie znalazłam jakieś zdjęcie jakiegoś miasteczka, ale nie mam pojęcia czy jest nawet podobne do Kilmore Cove.

No niby nawet podobne, ale to jeszcze nie jest to. Poza tym to jest już za duże miasto jak na Kilmore Cove, chociaż... Gdyby się uprzeć. Hmm... Gdyby ktoś chciał się przyjrzeć bliżej domniemanemu miastu to odpalamy GoogleEarth i pole szukania wpisujemy 'Chute Ln' lub 'Gorran Haven', a ja... cóż - szukam dalej ;)

2 komentarze:

  1. Myślę że to może być Kilimore Cowe. Przecież nie wiemy jak się zmieniło po ataku na nie kapitana Spencera. A jedyna mapa Kilimore Cowe którą posiadał doktor Bowen może być nieaktualna. Mam nadzieje że jesteśmy coraz bliżej w odkryciu prawdy o Kilimore Cowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, właśnie stworzył bloga i chciałbyś twojej pomocy, aby znaleźć Kilmore Cove, jestem hiszpański, jeśli quiueres I kontakt I niech mój gmail: Viajeros.Imaginarios @ gmail.com

    OdpowiedzUsuń